söndag 19 augusti 2012

Söndag 19e Augusti - 2012.

Hej hopp!

Jag sitter hemma i min soffa. F står vid spisen för ovanlighetens skull! :-P Jag e helt slut i kroppen! Började dagen med ett spinningspass. Det va flera år sen jag körde spinning, men fan va skönt de e när man e klar! Svetten rinner i hela ansikte! :-) vi va på gymmet en halvtimma innan spinningen så jag kunde köra lite styrka innan. Det blev axlar/bröst intensivt.

Sen har vi varit i stan. Jag ville kolla efter ett par skor och Texas behövde mat. Så tog vi en sväng upp till Götaplatsen där Rix fm körde.

Just de, vi va ju på bio i går. Snabba cash 2. Den va bra, men jag blir alltid illamående om det blir för rått, och när det e en svensk film så brukar jag bli mer berörd. Så det va några gånger jag fick blunda eller hålla för öronen. Slutet visade ju att det kommer komma en 3:a.

Nej nu får jag resa mej ifrån min sköna soffa och göra det som behövs. Sen blir det en film och en kopp te! I morgon är jag ledig, men ska på personal möte vid 9. Så det blir tidigt upp ändå.

Ha en skön söndagskväll!

Ps. Jag skulle hoppa upp på en kompis rygg på fyllan i torsdags. Jag kan ju säga att jag inte kom upp, utan hamnade i backen! Där av min blåa armbåge. Haha ds.
.

Inga kommentarer: