tisdag 21 augusti 2012

Tisdag 21e Augusti - 2012.

Hej hej!

Sitter och väntar på bussen till jobbet. Sovit skit kasst i natt. Händer lite saker runt om kring mej nu som får mitt tillvaro lite rubbad. Frågan e om det kommer få en positiv utväg till slut trots att det är en negativ ändring? Det ska jag ta reda på iaf. Trodde aldrig att jag skulle behöva hamna i denna sits. Men jag hade fel.

Gårdagen då? Körde styrka på gymmet. Jag körde så tungt som jag orkade med få reps. Jag va helt slut efter träningen. Sålde ett par skor och en väska igår oxå. Inte de skorna jag trodde att jag skulle få sålt för de passade inte. Men hon köpte ett par andra av mej som jag oxå hade ute på köp och sälj. 400 kr rikare! ;-) åker in på Thailandskontot!

Nu blir de jobb i 2 dagar. Sen ledig 2 dagar. Då blir det mer träning!

Hörs när jag har tid att blogga igen. Jag har min iPad med mej! :-))
.

Inga kommentarer: