måndag 20 augusti 2012

Måndag 20e Augusti - 2012.

Heej!

Sitter på bussen till Frölunda nu. Jag har varit på personal möte, fixat lite på stan och sen varit hemma en sväng och hämtat ut paket! :-) idag käkades frukosten vid 14. Konstigt att man inland vaknar vrålhungrig och ibland noll hunger på hela dagen.

Skulle varit och tränat army pass idag på mitt gym där hemma. Men nu ville F att jag hängde med till Frölunda, och va gör man inte för sin kära? ;-) nej vi ska fixa en annan grej här i frölunda oxå. I kväll kommer det en tjej förbi som ska köpa ett par skor och en väska av mej som jag slängt ut på köp och sälj.

I morgon drar jobbet igång igen. Jobbar tisdag/onsdag och lördag/söndag denna vecka ala 60 timmar! Puuh!

Nej nu ska jag hoppa av bussen för att möta upp min Babe! Och sen ska se svettas massoooor!
.

Inga kommentarer: