fredag 17 oktober 2008

24 timmars jobb att se fram emot!

Tja.. Somnade typ halv 5 i morse! Lite svårt att sova nu tydligen. Så klart hörde jag Frankie när hon skulle gå till jobbet halv 7 i morse, så jag vaknade så alltså. Somnade till slut om. Då kommer jocke in och väcker med strax innan 9. Jag blir irriterad. För varför har han en anledning att väcka mej? Jag har skitsvårt för att somna om nu igen.. Somnar till slut iaf. Då ringer chefen och väcker med, för 3:de dagen i rad! Va e det här? Jag då e det ingen idé att ge sova en chans igen. Jag går upp..

Nu kommer jag sitta där med röda ögon i morgon på jobbet. När jag ska jobba 24 timmar i streck. Jag som hade planerat att sova ut idag. Ska in till stan och hämta min Jacka på chris jobb. Sen åker jag nog raka vägen hem till sängen, för att sova en timma eller 2. Så jag e lite utvilad iaf. Får köpa med en mega stor godispåse oxå! Så jag orkar va vaken..

Nu får jag fixa mej och dra in till stan sen. Så jag slipper frysa i helgen.

Tjoo..

Inga kommentarer: