fredag 31 oktober 2008

Huvudstaden

tjoo
Fredag idag, och jag har inte bloggat sen jag åkte hit.

Händer inte mycke här, men det är bara positivt. Tar de lugnt med film och kramar. Har hunnit med att laga mat några gånger, Kollat på ett antal film (där i bland massa skid och snowboard filmer?!) Bakat kladdkaka, käkat kladdkaka.. så jag höll på att kräkas! Vart på cosmonova och kollat på rymden. Tvättat massa kläder. Och igår va vi ute och gick i regnet för att gå ner och välja tapeter till hans lägenhet. Blev jätte fina. :)

Idag ska han jobba, så jag blir själv ifrån 21-07. Men det gör absolut ingenting. Jag hittar allt på nått. Han jobbar även på lördag. Men då drar han redan 15 men är nog hemma vid midnatt. Jag får sysselsätta mej med annat. Baka och käka upp de kanske. :P I morgon när han ska dra till jobbet tänkte jag åka med in och kolla läget i några affärer. Om jag sen hittar hem tillbax blir en annan fråga. Ähh det finns väl alltid någon att fråga annars. De pratar ju svenska här med.

Time toooo Go!

Inga kommentarer: