fredag 17 oktober 2008

Och jag som skulle lägga mej i tid..

Nu ligger jag här igen med datorn. Visste att de skulle bli såhär. Har man någon här lägger man ju energin på denne personen. Men nu när jag e ensam. Så blir datorn mitt sällskap. Tv:n spelar musik ifrån MTV. Ögonen börjar svida nu. Körde lite xbox, men det e avstängt nu. Körde ett bilspel. Kom sist, på alla mina 8 lopp! Så jag får nog öva någon dag. Hehe..

Jag hade ju som sagt tänkt att somna i tid. Men de går ju tydligen inte. Mitt rum e överhettat av datorn, och jag ligger i pjamasshorts och t-shirt under mitt dunntäcke! Så det e lite för varmt nu. Får nog öppna dörren lite, en kort stund iaf. För nu har jag inte råd att bli sjuk inte!

Sov så gott. Jag kommer nog somna, bara jag haft dörren öppen lite, och tagit av mej min pjamas...

Inga kommentarer: