fredag 10 oktober 2008

Ensamt, men mysigt.

Nu har jag käkat massa god mat, kollat på idol och fredag hela veckan. Och plockat lite här hemma. Har även kopplat in xboxet. Men jag har faktiskt inte testar några spel. Orkar inte. Väntar på reprisen av "i ditt ansikte". Börjar om 20 minuter. Så jag ska väl tvätta av mej sminket och borsta mina tänder. Sen ska jag bädda ner mej i sängen. Börjar få tryck på öronen, och har huvudvärk. Så jag får hoppas det går över med lite sömn.

Har inte bestämt mej om jag ska åka till värmland i morgon. Det kan jag inte bestämma nu. Vet ju inte hur jag mår i morgon. Kommer ändå inte kunna festa. Pga förkylningen och febern. Mer sugen på att ta tåget någon annanstans och chilla i några dagar. Behöver nog de.

Nee nu börjar det om 15 minuter. Ska göra mej klar för natten nu.

Hoppas ni alla haft en lika mysig fredagkväll som jag. :)

Sov gott!

Inga kommentarer: