lördag 25 oktober 2008

Borde jag kräva mer i lön för denna natten?

..en timme extra i natt ju!
Sitter på jobbet, jo jag vet.. som vanligt. Men men.. Det ger ju pengar som jag alltid sagt. Vill inget annat än att dessa 2 nätter ska va över nu, så jag kan dra till Stockholm. Precis va jag behöver nu. Komma bort i från Göteborg. Jag e nog rätt förvirrad nu. Och jag vet att jag gör en annan förvirrad oxå. Verkar inte bättre iaf. Därför får jag hålla mej borta. Ett bra tag, om inte för alltid. Måste bara ordna upp lite saker innan jag klipper bandet helt. Men just nu känns det som det bästa. För båda. Jag orkar inte ha nått krångel, jag vill inte ha dåligt samvete för saker jag gör som jag vill göra. Jag vill inte ha någon som sitter och säger: -Va va det jag sa? när jag gjort bort mej som jag alltid lyckas göra när det gäller killarna. Jag träffar alltid på FEL.. Men man få skylla sej själv när man vet så väl att man är på fel marker och söker. Jag tror, eller jag vet att jag gillar sånt. Jag gillar inte lätta killar. Då vänder jag i dörren. Men det enda jag behöver är trygghet. Och det kan INTE en svår kille ge. Men lätta killar, vill säga killar som gör allt för mej, intresserar mej inte. De är för tråkiga. Jag gillar inte att bli uppvaktad när jag vet att jag ska bli de. Man ska inte kunna räkna ut sånt. Men så har ju de svåra killarna så mycke dåliga sidor oxå. De får ju en att må dåligt mestadels. Och när de gör en snäll sak. En lite sak, som de snälla killarna skulle ha som vana. Då blir jag överlycklig och då tänker man "klart han gillar mej, va dum jag e!"

Ähh killar kan dra åt helvete! Jag ska lära mej leva ensam. Visst de kan va bra när man e grymt kramsugen.. (som jag alltid e typ). Så jag får väl offra mej och åka till Stockholm och kramas några dagar. Massor me kramar vill jag ha :)


Jenny vill kramas..


.. Med dej, så klart. :)

Inga kommentarer: