onsdag 8 oktober 2008

Sjuk!

Inte bloggat på ett tag nu. Legat hemma och varit sjuk. Ont i halsen och snorig! Frankie e oxå sjuk så vi ligger här och tycker synd om oss. Skulle jobbat i natten som var. Men eftersom jag e sjuk så fick jag va hemma. Men tog ett extrapass på fredag som jag inte förlorar pengar. Så torsdag och fredag denna vecka. På lördag åker jag till sunne. Vet inte va länge jag blir kvar, men börjar jobba på tisdag. Ska träffa lite vänner, blir nog lite fest om jag får som jag vill! :) Sen ska jag och pappa hem till min lillasyster och hennes kille och käka middag. Sen e det väl inga mer planer än att bara ha kul.

Vet inte va jag ska blogga om nu bara. Ska lägga mej och kolla på film och käka godis nu! Det e bra när man vill tillfriskna! Massa socker! Jeeeeeej! Hehe.

Ha de!

Tjooo..

Inga kommentarer: