torsdag 9 oktober 2008

Hemligheter.

Jag bloggar för min egna skull. Klart de e kul att folk läser min blogg, men det är inte av den anledningen. Jag bloggar för att jag vill få ur mej saker. För att jag tycker det e skönt att skriva av mej. Men eftersom folk jag känner läser denna blogg, Kan jag inte skriva vad jag vill. Har nu funderat på att göra en blogg till. En som e anonym. Jag kan verkligen inte skriva allt i denna! Och det e skit tråkigt! Jag vill ju kunna skriva precis vad som händer just nu! Men det skulle såra personer, och saker som folk inte vill att de kommer ut. Skulle då komma ut. Och då skulle förstöra massor. Jag får helt enkelt spara sånt till min dagbok här hemma. Jag får nog fundera lite på detta med en hemlig blogg.. :P Det skulle va kul att kunna skriva precis va jag kände och vad som händer i mitt liv. För just nu e min blogg skit tråkigt!

Nog om de, jo jag gör ju så klart det jag brukar göra. Tvättar! Men enbart för att jag ska till värmland i helgen. Så jag kan ta med mej det jag vill. Senare blir det nattjobb. Hoppas de inte tycker jag e för sjuk för att jobba. Tycker säkert inte min chef. Men han tycker mycke annolunda han.

Dax att rycka upp sej och bli lite piggare! I med vitaminer i min kropp!!

Hej hej!

Inga kommentarer: