måndag 27 oktober 2008

Måste jag jobba idag?

Fick just in en sjukanmälning.. Och en fråga till mej, ifall jag kunde jobba kvar idag. Vet inte hur många timma jag blivit erbjuden denna månad. Men vissa har jag avböjt. Men många har jag tagit. Skulle jag jobba dagen i dag som fråga var, skulle jag komma upp i 200 timmar. Det ger väl ut ungefär 22 tusen i lön. Men nej. Jag kan inte jobba. Jag ska ju åka till Stockholm i dag. Det är bestämt. Men ibland kan de va svårt att få in någon. Bara de ordnar detta nu för mej. Jag vill ju åka med 10 tåget. Jag har faktiskt inte bokat biljett än. Tur att jag inte gjorde det igår. Vågar inte nu, för tänk om jag måste stanna. Nej då väntar jag lite. Men klockan börjar dra iväg nu. Jag borde göra mej i ordning för resan. Sminka mej och byta kläder.


Kommer få ta ett tåg som tar 4 timmar och 50 minuter. Men jag lär sova skönt idag. Trött med grus i ögonen. Tur att någon uppfann iPoden :)


Ha en bra dag, de ska jag ha. I Stockholm förhoppningsvis.

Jag på allum i fredag's

Hej hej!

Inga kommentarer: