söndag 5 oktober 2008

Lördagkvällen.

Tjoo..



Ligger på sängen nu. Just lagt in bilderna ifrån igår. Blev ju inte så mycke kort ändå. Men lite iaf. Blev ju lite fest igår. Först med ett gäng ifrån sunne som va här över natten. Vi va på viktoria, och sen på ett annat ställe som jag inte har en aning om va det hette. Hände lite saker, och fick den ursäkt jag väntat på i 3 veckor. Det va jävligt skönt. För nu kan jag gå vidare och skita i den saken. Vid 2 tiden drog jag vidare till ett annat gäng som va på trädgårn. Där försökte jag dricka ikapp dem för de va inte de nyktraste personerna! Men jag lyckades inte. Kändes som klockan va lite för mycke för de. Och jag ville inte bli bakis.. (som jag aldrig blir, för att jag slutar i tid). Världens regn och blåsväder i natt oxå! Så nu ligger jag här och hostar.



Inte käkat på många timmar och nu börjar jag faktiskt bli lite hungrig. Får nog käka nått iaf. Sen får jag nog bädda ner mej, och hoppas på att hostan e över när jag vaknar i morgon. För då ska jag träna.



Bjuder på lite bilder ifrån igår.



Jag och Cat med mössa och grejer.. :)

esch! de fick bli e bild bara. För nu måste jag käka.

Sov gott!

Inga kommentarer: