fredag 3 oktober 2008

Nu finns de tid.

Håller på att tvätta, igen! Känns som jag gör det lite för ofta.. Inte mycke tvätt. Men Jocke e hemma så han tvättar oxå. Sina egna kläder! Helt otroligt!


Ska iväg och jobba sen igen. Chefen ringde och frågade om jag kunde hoppa in i natt. Fär lite bonus oxå. Så det e bra. Räkande ut vad jag tjänar på en natt på jobbet! shit! det e mycke pengar det! Så man kan inte säga nej. Får ungefår 1700 kr efter skatt per natt?! trodde jag inte. Men så mycke blir de. Och nu skulle jag ju få en bonus oxå. :) Han frågade även om jag kunde jobba måndag natt. Men jag va dum och tackade nej. Har ju boxning på måndagar och de ger mej så mycke. Så jag vill hellre boxas än tjäna dessa pengar :S Knäpp jag! Jo jag vet! Men jag jobbar tisdagnatt. Blir lite mycke annars.


Nu får jag väl gå ner till tvättstugan. Hänga den sista tvätten. Sen ska jag gå till ica. Panta alla flaskor! Hur mycke som hellst! Hela skåpet fullt med flaskor, så jag e tvungen att göra mej av med dem.



Hemma hos C igår. Dax för jobb, då åker datorn ner i väskan.

Inga kommentarer: