söndag 26 oktober 2008

Lifta till Stockholm?

Nu sitter jag här, kom ju på att det kanske va dax att boka biljetten till stockholm. Sista minuten, men de va redan kört! Varför finns det biljetter kvar om det inte finns sista minuten? Konstigt tycker jag, för jag tänker inte betala 818 spänn för en enkelbiljett till Stockholm! När Robin åkte till mej sist, så betalade han (jag) 290 spänn för att åka åt andra hållet. Varför blir det så dyrt för mej då? :( Jag hatar det! varför? Jag vill väl oxå åka billigt.

Nej jag får väl va hemma. Eller ta ett tåg som tar 5 timmar.. suck! Jag e så trött på att åka tåg bara. Blir så rastlös. Kan ju inte ens koppla in datorn på ett sånt tåg. Va fan ska jag göra i 5 timmar? sova? knappast.. Jag får väl ladda mitt psp.. som ligger hemma. Och det hinner jag inte hämta innan, eftersom tåget går en timma efter att jag kommit till stan. Så ska jag hinna hämta ut biljetten. Aldrig att jag hinner hem emellan. Sen har jag redan alldeles för mycke saker med mej redan.

Nej nu ska jag se till att råna SJ och få en billigare biljett, annars ska jag vägra åka med dem. Och det är inte kul att förlora en trogen kund ;) Men åt andra sidan. Då blir det inge Stockholm, och Robin för min del.

Va ska jag då göra på min lediga tid?

Mobba SJ?

Inga kommentarer: