lördag 11 oktober 2008

Inge värmland för min del.


Tja! Vaknade runt 11.00 idag. Fortfarande feber, men kände mej lite bättre. Inga tryck på öronen eller huvudvärk. Så jag drog in till stan och shoppade lite med en kompis. Vi käkade mat och drack en varsin cider. Riktigt trevligt faktiskt. Fick tag på lite kläder oxå.

Christina :)


Min mat :)


Och jag :)

Kom hem vid 5 tiden. Nu har jag just käkat och ligger och kollar på MTV. Vet inte vad som händer i kväll. Skulle ju varit hos Jonas i kväll. (i sunne). Men jag orkade verkligen inte åka tåg dit. Sen hade jag aldrig pallat att festa i dag ändå. Så jag får vila en dag till. Känns rätt skönt att ta det lite lugnt. Fast hade jag varit frisk hade jag aldrig orkat varit så still som jag e nu.



Nee nu ska jag kolla om de finns nått kul på tv:n.


Ha en riktigt trevlig Lördagkväll! :)

Inga kommentarer: