onsdag 15 oktober 2008

Sovmorgon och tacos.

Vaknade för en timme sen. Så skönt att lägga sej i sängen när man jobbat natten! Men idag blev det lite väl länge. Beror nog på vädret ute. Mulet och regnet hänger i luften.

Gick upp och tog en dusch. Och nu sitter jag här. Robin håller på att göra tacos till oss. Han e riktigt duktig, som en hemmafru.. (tur att han inte läser min blogg! hehe). Fick till och med frulle på sängen av honom förut när jag kom hem. :)

Idag händer det inte mycke. Film hela dagen tror jag. Vi pratade på bio i kväll. Men efter denna dagen med film, så lär vi inte va så sugna på bio. Vi får se vad som händer. Frankie kommer väl hem i kväll oxå. Sen flyttar hon i helgen. Tråkigt! Men jag e glad för hennes skull, såklart!

Nu börjar de lukta mat, och Robin börjar duka fram. Bäst jag tar ner fötterna ifrån bordet och lägger undan Datorn. :P

Ha en underbar dag, För de ska iaf jag ha!

Hoppas han vill ha glass sen? :)

Inga kommentarer: