lördag 18 oktober 2008

Eget hem?

Om jag ändå kunde hitta en egen lägenhet? Har sökt på 3 stycken 2:a hands lägenheter nu, på blocket. Måste ta tag i detta faktiskt. visst e det helt okej att betala 1800 kr i hyra varje månad och bor nästan själv, för Jocke e på resejobb måndag-torsdag. Men det e ju hans lägenhet. Jag har ju egentligen bara mitt rum. Jag vill ha en egen etta. Göra mysig och kunna få va själv när jag vill. Jag vill slippa att någon väcker mej på morgonen när personen ifråga inte har en aning när jag la mej. Eller vad jag har för planer med mitt sovande. LÅT MEJ VA IFRED! jag vill bara få va ifred. Vill inte ha någon som sitter och tittar på mej när jag käkar frulle. Om det inte e så att jag bjudit hem personen ifråga. Då får de titta så mycke de vill :)

Jag äger så mycke saker som bara står i ett föråd. Min projektor och duk sitter uppe i Jockes tvrum. Han bor du där inne. Så jag kan aldrig kolla på film själv utan att någon sitter med.

Jag är faktiskt 25 år. Så nu ska jag inte ge upp. Måste ha nått eget nu när jag börjar bli vuxen!

Leta leta leta..

Inga kommentarer: