tisdag 14 oktober 2008

Slåss i sömnen?

Vaknade vid 10.00 idag av att Robin väckte mej, han hade hört mej i natt när jag drömt att jag hånglat med någon? Jo visst drömde jag de. Men han hade oxå uppfattat att jag drömde de. Jag vill inte veta hur han uppfattade de :S Jag va skit arg på honom. Skällde på Robin i drömmen. Jag har aldrig hört av någon att jag ens pratar i sömnen. Sist han va här och skulle lägga sej intill mej, så skrek jag: NEJ NEJ NEJ NEJ! Han blev ju typ rädd och la sej längst in mot väggen. Så när jag vaknade och va på mitt gosiga humör så vågade han knappt närma sej mej. Stackare! Jag får kompensera upp det på min vakna tid. :) För jag e en rätt gosig tjej, egentligen.

Sitter på jobbet nu. Robin sitter hemma och spelar tvspel. Eller nu diskar han nog och fixar mat. Tråkigt att sitta här när han e i gbg, men jag måste ju jobba lixom. Men i morgon och på torsdag e jag ledig iaf. Vi pratade på att gå på bio i morgon. För att göra nått utanför mitt hem. Fast jag föredrar att ligga hemma i sängen och kolla på film. Men bio kan va kul de med. Där somnar jag ju inte iaf...

Inga kommentarer: