måndag 13 oktober 2008

Besök

God dag! Eller va säger man? Klockan e nu iaf 13.15. Jag e super hungrig, men orkar inte laga mat. Lite klen i dag oxå. Vet inte varför? Kan va förkylningen som sitter i än. Hoppas den går över snart. Måste ju jobba i morgon. Inte så mycke jobb i veckan, som kanske e bra. Men jag vill jobba in lite mer pengar nu. Jobbar torsdagnatt oxå. Sen ringde chefen och väckte mej i morse och frågade om jag kunde ta dagen på söndag (8-16). Yes, sa jag. Måste jobba igen natten jag va sjuk förra tisdagen.

Idag får jag besök ifrån stockholm, igen. Robin kommer. Han e trött på sthlm så han ska komma ner.. eller säger man ner? e det neråt? ja de borde de vara.. (jag mutade läraren så jag skulle gå godkänt i geografi :p ).. Jeje han kommer till götet några dagar iaf. Kan va kul med sällskap. Jocke e ju på resejobb, och Jenny e hos Jonas halva denna veckan. Sen flyttar hon dit på heltid i slutet av denna månad. Då blir de bara jag och Jocke som bor här. Då ska jag flytta in i Jennys gamla rum. De e större och så slipper Jocke höra mej och.. på nätterna.. hehe..

Nu får jag nog kolla om de finns nått att käka. Min mage skriker! Och jag behöver näring för att piggna till. Konstigt att man måste påminna sej det ibland.

Hej hej!

Inga kommentarer: