måndag 27 oktober 2008

On my way to Stockhööölm!

På tåget nu. Fick väl svälja stoltheten och boka en biljett för 839 spänn! Kan inte fatta att de tar så mycke för en biljett?! Men Robin får betala min biljett hem :P Hade ju räknat med att komma undan med 500 spänn tur och retur. Men det kan jag ju glömma nu!

Jaja.. den är iaf redan betalt och jag är påväg redan. Så nu glömmer vi de. Känns som hela min morgon började helt fel. Men det kommer nog kännas bättre när jag ligger där i soffan och kramas :P

Ja va ska man göra i 3 timmar nu då? Är framme.. 12:45. Då får det nog bli lite mat. Har inte hunnit käka någon frulle än. Bara en lite varm choklad på soyamjölk. Men köpte en banan och ett äpple på pressbyrån. Så jag får väl nöja mej med det. Kolla på en film undertiden.. Så jag kommer fram fort! Gillar inte det här med tåg längre.. dyrt och drygt.

Jeje.. nu ska jag sluta sura.

Fan säger jag, för måndagar.

Inga kommentarer: