söndag 26 oktober 2008

Hem och vända i dörren.

Tjoo.. Ligger på sängen nu. Plockad och fixat här hemma idag. Eftersom jag antagligen kommer åka direkt från jobbet till Stockholm till morgonen, Så vill jag lämna hemmet fint. Packat klart har jag gjort nu. Tänkte ta mej ner till förådet och leta upp mina betyg. Måste skicka in dem för 2 kurser jag sökt in till.

1½ timma kvar tills jag ska dra mej till jobbet. Vet inte va jag ska göra nu? förutom förådet då. Kanske e lika bra att dra ner dit nu. Vet ju aldrig hur lång tid de kan ta. Massa skit därinne!

Bloggar i kväll när jag kommer till jobbet. Om jag får ingång mitt internet där. Det har krånglat lite. Men jag åker ju till en datanörd i morgon, så han ska nog kunna fixa det åt mej. Sen har jag inte bokat biljett till Stockholm än. Så jag får hoppas att internet funkar ikväll, en stund iaf.

Jeje.. Ner till förådet nu. Sen ska jag käka nudlar :P Latmask!

Inga kommentarer: