söndag 12 oktober 2008

Otippad kväll!


Kom nyss hem ifrån stan. Klockan e nu 05.39. Vid 2 tiden tog jag på lite musik och blev så fest sugen! Så jag messade de jag tänkte kunde va ute. Och ja visst va 2 av dem ute :) Så jag tog på mej lite kläder och drog in till avenyn. Park Lane såklart! Kompisen kom och och mötte mej. Sen va det bara att börja dricka. En drink, en shot, en cider och 4 glas champagne senare va jag igång! Träffade Mackan där inne oxå. En kompis sen bulgarien förra sommaren. Trevligt! Han hade med sej en Jonas, som jag träffade i somras.. en aspackad kväll på Trädgårn :P


Jag älskar verkligen spontana saker. Det e det bästa med livet de! När jag träffar min kärlek för livet, så MÅSTE han va lika spontan som mej! I LOVE IT! Klart jag kan planera saker. Men tänk va kul det e när man kommer på en sak, och sen gör man saker några minuter senare. Man har ingen aning vad som väntar. Jag tänkte så i kväll.. va fan, då måste jag ta taxi hem.. bla bla bla.. skit i de! Det kan man ta när man ska åka hem, inte 3 timmar innan. Men nu e jag iaf hemma. Och jag e glad över mina spontana drag för i kväll. Hade jätte trevligt, och jag kommer INTE va bakfull..


Kommer nog dock få lite skäll av vissa personer, att jag va ute och drack med feber.. Men va fan.. Jag lever en gång. Och då ska man ha kuligt!

Dansaren Roland, Jag och Igor :)



Nu e det kanske dax för sängen. Tvätta bort mitt smink först, och borsta mina tänder. Jenny hamnade ju på donken efteråt såklart.. :P



Kiss och Bajs.

Inga kommentarer: