onsdag 2 mars 2011

Jeans på 7 timmars bussresa.

Får väl besöka toaletten 2 gånger innan man drar igen. Mår lite bättre nu. 8 minuter tills bussen drar igen. Skönt. 

Ps. Vem kom på den "smarta" idéen att jag skulle åka i jeans? Ds.

Inga kommentarer: