onsdag 25 juli 2012

25e Juli - 2012.

Heej Heej hallå!

Jag jobbar och vi har tagit oss ner till klarvik. En badstrand här på björkö. Solen steker och dagens jobboutfit består av en neonrandig bikini! Hur gött?!

Sovit som en stock i natt och vaknade upp snorig och ont i halsen! :-( Katten de har på jobbet har varit inne i mitt rum under dagen. Och jag e lite känslig mot katter. Där av min rinniga näsa och kittlade hals!

Jag tog en promenad i gårkväll på nästan 4 km. Testade en annan väg. Så nästa gång blir det 2 varv! Fick ett telefonsamtal av blå stjärnan i går. Jag skulle på återbesök med Texas i morgon, tidigt. Men de ville att jag skulle komma på fredag istället. Jag hurrade! F kommer hem i natt och det sista jag vill e att kliva upp ifrån sägen tidigt när han ligger där bredvid! Här ska de mysas!

I morgon ska Göteborg fortsätta bjuda på fint väder. Så jag tänkte dra med F till havet! Ska försöka ta en timma på gymmet innan bara. Men dit får jag väl knappast me honom! ;-) Sen jobbar jag fredag-lördag, sen e det dax för semester! Jippy!

Nu ska jag steka vidare här!
.

Inga kommentarer: