måndag 2 juli 2012

Måndag 2e Juli - 2012.

Hej!

Jag sitter på jobbet! Hann aldrig blogga nått mer i går. När vi varit och fixat med festivalgrejerna så kom Victor och hälsade på. Han käkade pizza med oss som jag gjort. När han åkte så satte vi oss i soffan och kollade på sista avsnitten av favoritserien! Och käkade chokladmousse! Mums!

Nu är jag på jobbet. Texas har fått en liten hage att vara i här. Så att han håller sej lugn. Tog bort hans plåster ifrån såret, så stygnen är nu framme. Det ska vara så tills vi ska ta bort stygnen nästa vecka, på fredag. Så nu får han leva med struten på dygnet runt. Inte slicka på såret en enda gång!

Mysoutfit idag! Nya byxorna och tröjan ifrån lager 157! Och en ryggsäck! Set fick bli så för att jag skulle kunna bära Texas i hand väska och hans hage som skulle med till jobbet. Och det är ju faktiskt skönt med ryggsäck! Ska nog ta och köpa mej en i skinn, en lite finare.

Nu får jag jobba lite! Hörs senare, eller i morgon!

Ps. Jag har numera träningsvärk överallt!! ;-) går små myrsteg. Haha ds.

Inga kommentarer: