söndag 22 juli 2012

Liseberg/Park Lane!

Herre jävlar vilken bra kväll de blev i går! Jag började med ett glas vin på balkongen och skön musik spelades ut högtalarna. Erika kom upp en sväng medans jag gjorde mej klar. En sväng förbi Erika och sen till liseberg för att möta upp alla vänner! De va redan på plats så jag och Erika beställde cider och körde igång vi oxå! :-)

När vi fått i oss lite alkohol så körde vi igång med 5 kamp! Jag va åskådare! ;-) sen satte vi oss på tyrolen igen. Vid 23 stängde parken så vi drog upp till avenyn och gick in på park lane! Shit va de har gjort om stället! Skön musik och sköna människor! Jag dansade till 5 när stället stängde. Då hade alla vännerna utom Jonas dragit hem. Så vi gick och käkade mat tillsammans, sen drog jag hem när bussen börjat gå igen. Det e roligt när man får ihop folk från olika gäng! Kul att se att mina vänner från olika "gäng" funkar tillsammans! Saknade bara Fredrik! Blev ju lite av en pargrej. Men man behöver vara ifrån varandra ibland oxå för att inse vad man har!

Hoppas på att man kan få fler såna här okomplicerade kvällar med vännerna innan sommaren e slut!
.

Inga kommentarer: