söndag 15 juli 2012

Söndag 15e Juli - 2012.

Hallå där!

Söndagen e här och jag har 7 timmar kvar på jobbet. Solen skiner ute men det e hård vind. :-/ Jag har städat här hela morgonen. Koppen med kaffe fick igång mej! ;-)

Just nu hänger jag i soffan med Texas medans golvet torkar. Vad resten av dagen har att erbjuda återstår att se.

Vaknade upp med huvudvärk som jag alltid gör här. Varför? Ingen aning. Jag sov med fönstret öppet hela natten ifall det är dåligt med syre i rummet? Och för varmt va det inte. Kan de va kudden? Jag får ta med mej en egen kudde hit och testa.

Va händer i veckan då?

Måndag: Jobb 7-18.
Tisdag: tvätta/packa, baka bröd för en vecka! :-), träna! Sen flyttar jag tillfälligt till Förlunda i en vecka för att passa svärmors katt.
Onsdag: Jobb 7-22.
Torsdag-söndag: ledig! Och gräsänka! F e i Turkiet! Va gör råttorna när katten är borta? Dansar på bordet? ;-) Enda som är inplanterat är en kväll på Liseberg på lördag med (gamla) gänget! Så kul! Och hoppas verkligen alla kan! Jag har saknat dem! Ja, och så blir det ju ett besök på gymmet var dag. (och en och annan kvart i solariet så jag har lite färg att jämföra mej med när pepparkakan kommer hem!)

Nu har golvet torkat och koffeinet gör att jag inte orkar sitta still mer! Vattna blommorna?
.

Inga kommentarer: