fredag 6 juli 2012

Fredag 6e Juli - 2012.

Goddagens!

Jag ligger i tältet och degar lite. Sovit 4 timmar i natt till och från. Men känner mej inte speciellt trött.

Vi va framme vid 20 tiden igår. Gött väder och vi slängde upp tältet och började dricka. 2 vänner va redan här nere. Sen dansade vi lite. Vid 2 all de av musiken inne på club floor så vi gick och la oss. Såklart har tältet bredvid oss värdens hemmabygge till stereo. Så jag kunde inte somna. Madrassen skakade i takt till basen. Så jag sa till. De sänkte eller stängde av, för jag slocknade tillslut.

Vaknade vid 7. Ingen annan va vaken så jag satte mej själv ute i solstolen med min onepiece och dunntäcke. Sen Vaknade David och Jessica. Så i grillade lite korv. Och fixade oss lite. F sov till 10.30 när jag fick väcka honom! Trött kille!

Nu har vi bara glidit runt lite. Det har regnat en stund, men nu börjar det bli bättre. Alla vännerna kommer idag! 4 kommer när som helst, vid 18 tiden kommer bästis med Robin och vid 20 tiden kommer Evelina och Daniel! Vi har deras tält här som vi tänkte slänga upp så allt e klart. De kommer med käk åt oss oxå. Korv med bröd kommer det nog bli hela helgen! Får sätta mej på hård diet på måndag! ;-)

I kväll spelar min favorit progg Dj! Day Din! Och F ska spela (techno) i morgonkväll! Så jag har 2 grymma kvällar att se fram emot! :-)

Stället de har festivalen på är sjukt mysig! Ett gammalt tivoli! Jag ska ta lite bilder sen som jag lägger upp här när jag kommer hem.

Nej nu drar jag ut till de andra och lämnar min sovande gris här inne i tältet! :-*
.

Inga kommentarer: