torsdag 19 juli 2012

somnade efter ett bad.

Jag packade upp när jag kom hit, och hoppade sen ner i bad nummer 2 för dagen. Sen somnade jag i sängen med handduken i håret.

Vaknade av ett sms ifrån Erika. Hon ville hänga, men jag orkade inte gå ut. Så hon kom hit. Så vi har suttit med varsin hm-katalog och en varsin kopp vaniljte. Snackat massa skit. :)

Följde Erika hem så Texas fick sen en liten promenad. Och nu har jag hoppat i säng.

I morgon ringer klockan 7! Jag ska till stan och bli vaxad redan vid 9. Sen hade jag tänkt ta en sväng till gymmet. Få se hur jag mår. Jag har ont i halsen! Jätte ömt när jag sväljer. :( Sen ska jag och Erika hänga på eftermiddagen/kvällen!

Nej nu ska jag slökolla tv. Så jag blir trött nångång! Så får vi se om F hinner höra av sej något innan jag slocknar! Han skulle smsa när han va "hemma" igen.

Natti!

Inga kommentarer: