torsdag 19 juli 2012

Torsdag 19e Juni - 2012.

Heej!

Jag är nu åter i Frölunda efter en natt hemma i min lägenhet. Nu ska jag vara här tills på torsdag nästa vecka.

Vaknade vid 9.30 och har huvudvärk from hell! Hade så ont att jag mådde illa och trodde jag skulle kräkas! Blandade en treo och tog på mej solglasögonen. Treon hjälpte inte. Så efter några timmar tog jag en till. Frukost va ju det sista jag va sugen på, så det fick bli en kaseinpudding. Gick sen ut med Texas och hoppade sen i ett bad.

Nu har jag fått i mej lite käk och mår lite bättre. Jag skulle varit på liseberg i dag med F's pappas tjej och hennes döttrar. Men jag orkar inte. Jag funderar på att ta mej till gymmet och lägga mej i vattenmassagen. För att få slappna av lite. I kväll ska jag hänga med Erika. Ska kolla om hon vill komma hit så slipper Texas va ensam. Vill inte släpa med honom dit.

F hörde av sej igår vid 21 tiden när de hade landat. Sen fick Jag ett sms av honom vid midnatt. Då ville han bara tala om att de hade internet i lägenheten så det går att smsa via whatsapp! I morse ringde han via skype på mobilen. Så det e väl ingen risk att jag kommer saknar ihjäl mej direkt när jag till och med får se honom varje dag! :D Haha!

Nej nu ska jag göra mej hemmastadd här. Packa upp och så.

Hörs senare! ciao!
Treo va inte min räddning idag! :(

Lämnade ön i går för 5 dagars ledig. 

.

Inga kommentarer: