fredag 27 juli 2012

Fredag 27e Juli - 2012.

Halloj!

Blev inget bloggande igår. Jag haft fullt upp med annat! F kom ju hem natten till i går. Vi vaknade tidigt och fixade picknick och drog ut till fiskebäck och solade. Sen tog vi en sväng hem till mej och sen tillbaka till Frölunda för att grilla. Jag slocknade sen framför en film. :-)

Idag har jag tillbringat hela förmiddagen på blå stjärnan. Djursjukhuset i Göteborg. Vi hade en tid 8.30, men fick inte komma in förrän 9.45?! Han sövdes och sen röntgen. Det såg bra ut, men inte helt läkt, vilket det inte är på 4 veckor. Så vi ska tillbaka om 4 veckor igen för en sista röntgen.

Nu sitter jag på bussen till jobbet. Med en dödstrött vovve! Han vill inte piggna till alls. Så han ligger här och halvsover. Jag har köpt kex och en tuggsko till honom som han ska få sen när han blivit piggare. Skönt att det såg bra ut iaf! Skruvarna satt bra och så.

F kom hem med paket till mej i går! :-D Han sa att han inte fått tag på väskan jag ville ha, i skinn. Men det hade han visst! Så det blev en överraskning! :-) så hade han köpt med 3 träningslinnen och en matchade plånbok till väskan! Datorn går ner i väskan oxå! Perfekt!

Nu jobbar jag idag tills 22 och i morgon till 22. Sen har jag semester! Vi funderade på att ta en sista minuten, och dra på söndag. Men de va så jävla dyra nu. Så vi skiter nog i det och tar Stockholm ändå. Mån-tors. Komma bort lite iaf!

Magen kurrar! Jag har inte ätit nått idag. Tänkte att det skulle gå fort hos veterinären. Så jag kunde käka på jobbet när jag kom dit. Nu får man hoppa över frukost och käka lunch som dagens första mål.

Vi hörs!
.

Inga kommentarer: