onsdag 4 juli 2012

Onsdag 4e Juli - 2012.

Goddagens!

Jag va bra trött i morse! Babe pussade mej hej då och sa "jag älskar dej". Men jag va för trött för att säga det tillbaka. Somnade om innan han hunnit lämna lägenheten. Sen vaknade jag till av att mobilen vibrerade vid 7, bästis Erika smsade. Somnade om igen och vaknade när klockan ringde vid 8. Dax att bära ut Texas, och sen ge honom sin medicin. Sen va det tvättstugan som gällde. Nu har jag fått i mej frukost och ska bädda rent i sängen. Sen packa! Tält, luftmadrass, täcken, kuddar, kläder, grill, alkohol, gummistövlar mm.. Puuh! Mycket ska med! Och sen renovering av mej själv! ;-)

Vill bara krypa ner under täcket när jag inser va mycket det e att göra idag. Speciellt när jag e skit trött! Borde ha tagit en kopp kaffe istället för te:t jag kokade. Ska iväg till gymmet oxå! Men det gör jag senare. Passar in F så han kan plocka upp mej på gymmet när han slutat. Sen ska vi städa!!
.

Inga kommentarer: