söndag 22 juli 2012

Söndag 22e Juli - 2012.

Skönaste bakisdagen! Minus mys!

Va hemma 7 i morse! Slocknade direkt och vaknade 09.45 av att Erika ringde och väckte mej. Sen kunde jag inte somna om. Så det va bara att kliva upp. Jag gick bort till Erika och Robin. Anders kom dit oxå, så gick vi tillsammans till Sibylla och käkade! Proppmätta gick vi förbi och hämtade upp Rambo (svärmors hund som bor hos sin hundvakt för tillfället.) Anders hade med sej sin hund så vi tog en timmas promenad. Väl hemma deckade jag och sov i flera timmar med Texas tätt intill! :-* Baby ringde genom Skype så vi snackade lite.

Haft en riktigt skön dag! Ett bad och lite käk i kväll.

Nu kollar jag på en film, och tänkte jag skulle bli trött nångång så jag kommer upp i morgon! Ska möta mina 2 systrar på centralen vid 9.30. En heldag på stan! De åker hem vid 18.30. Så jag tänkte ta mej upp tidigt i morgon och träna innan jag ska möta dem.

Saknar min Babe! Men det e bara en ledig dag kvar, sen jobbar jag tis-ons 7-22. Onsdagnatt kommer han hem!

Nej nu får jag försöka hänga med i filmen och sen sova! :-)
.

Inga kommentarer: