fredag 20 juli 2012

Fredag 20e Juli - 2012.

Hej!

Jag står på bandet på gymmet och svettas! Har gått i uppförsbacke i en halvtimma nu oh svetten rinner! Tänkte stå här i en timma till! Superlätt när detr nått bra på tvn! :-D

Vaknade 7.30 i morse. Trött! Men jag hade en vaxningstid i stan vid 9. Så det va bara att palla sej upp. Tog en runda på granit efter vaxningen. Köpte med mina älskade matlådor! ;-)

När jag e klar här ska jag förbi systemet och köpa vin. Sen när Erika slutat ska vi ner till fiskebäck. Solen skiner och det e varmt ute! Perfekt!

Nej nu ska jag fortsätta här! Svettas lite till! Typ 50 minuter till! Puuh!

UPDATE:

1 1/2 Timma på bandet och 1000 kcal brända! Grymt! En sväng till systemet och sen skulle jag "hem" tillbaka. Då gick jag vilse.. Haha! En 10 minuters promenad blev 30 minuter!
.

Inga kommentarer: