måndag 16 juli 2012

Måndag 16e Juli - 2012.

Goddagens!

Började skriva ett dagens inlägg men det slutade med den biologiska klockan. Så kan de gå..

Jag e på jobbet iaf! Fy fan va trött jag va i morse! Ursch! Ändå hade jag sovit 8 timmar. I morgon är jag iaf ledig. Gött. Slutar 18 idag, och middagen står på bordet och väntar när jag kommer hem! :-) Jag satte F på uppgiften. Han lagar aldrig mat. Högst 1 gång i månaden, och då med lite överdrift. Han sköter dock alltid grillen när vi grillar. Och de ska vi göra i morgon, alltså fixar han käk i 2 dagar! ;-) sen sticker han, onsdag eftermiddag. Jag har bokat upp mej på massa pass på gymmet! Yoga, cxworx, indoor walking.. Och sen massa styrka och förbränning! :-) Jag har önskat mej sol så man kan ta cykeln till fiskebäck! En hälsovecka för mej, knappast för honom! Han behöver nog rehab när han kommit hem! ;-)

I morgon får jag besök redan vid 9! Frankie och Nellie kommer förbi! Vi ska ta en promenad och sen ska jag bjuda på frukost! Hon äter oxå lchf så det blir enkelt! Jag tänkte bjuda på vaniljplättar med hallon och grädde! Så det blir att kliva upp tidigt i morgon oxå! Men det gör inget. En kaffe i soffan och mys med Texas till Nyhetsmorgon e aldrig fel.

Nej 2 timmar kvar på jobbet! Sista rycket här innan hemfärd!
.

Inga kommentarer: