lördag 28 juli 2012

Lördag 28e Juli - 2012.

Heej!

Nu har lite mer än halva dagen gått! Jag har tvättat här och grejat lite. Shoppat har jag gjort oxå! :-) väskan F köpte till mej innehåller endast ett stor fack. Ja, ett litet på sidan med 2 små på. Men väskan e så stor och jag hatar att rota runt innan man hittar de man ska ha. Så jag kom på att det finns såna väskinsats:er att köpa. Pling sa de i telefonen och lets deal dök upp med ett erbjudande på just det, väskinsats! Perfekt! Jag tog fram tumstocken och mätte. L fick de bli. Så nu har jag beställt en! :-) 129 spänn + frakt = 158 kr. Hade velat ha den typ nu innan jag åker i morgon. Men jag får vänta tills vi kommer hem igen. Yes, jag slapp jobba i morgon. Så jag kliver på min semester som planerat klockan 22 i kväll. Därför åker vi till Stockholm redan i morgon eftermiddag. Jag ska bara träna innan och sen hem till MITT hem!! Så underbart! Jag har inte sovit hemma i min säng på över en vecka! Ska packa upp från Frölunda och packa ner för stockholm. Lägenheten vi lånar (av F's pappas flickvän) ligger på norr mälarstrand, så det är jävligt central! Det finns ett motionstråk där på 9 km! Och en badplats i närheten! Gångavstånd till shopping! Kommer bli soft! Bara han och jag. De behöver vi. Sen blir det att spara varje öre. Vi drar till Thailand förhoppningsvis den 1 januari, och stannar där i 4 veckor. Då vill man ju ha överflöd med cash så man inte behöver tänka alls på om man har råd med vissa saker. Bara göra det man känner för dagen.

Idag bjöds det på smögensoppa på jobbet! Jag har lyckas smyga in lchf mer och mer! Bara bra så slipper jag släpa med mej mina matlådor.

5 1/2 timma kvar. Idag blir jag hämtat av F. Vi ska till Frölunda och sova sista natten..
.

Inga kommentarer: