lördag 28 juli 2012

Lax, vovvemys och kvällsPW.

Hej!

Jag ligger nerbäddad i sängen på jobbet. I morgon blir det jobb igen! Och det finns en liten risk att jag kör söndag på jobbet oxå! En kollega e sjuk. Och om hon fortfarande e det på söndag, så hoppar jag in. Då blir det 71 timmar på 5 dagar denna vecka! Inte illa!

När jag kom till jobbet idag så drog vi ner till hamnen och köpte färsk lax. Eftersom jag ätit "frukost" vid 13 så va jag inte speciellt hungrig vid 15, när vi normalt käkar lunch här. Så vi sköt på lunchen och den fick bli vid 17. De äter ju potatis, så jag hade keso till istället. Ugnstekt lax e underskattat! Supergott! Mycket godare än stekt i pannan.

Sen har vi suttit ute i solen hela eftermiddagen. En sväng vid tvn, sen slutade jag. Då slängde jag på mej mjukisbyxorna och skorna och drog ut på en PW. Löpning/PW. Så skönt i kroppen nu! Ska försöka ta mej upp här till morgonen, och köra en 4 km:are till. Men det är inte lätt att kliva upp när klockan ringer. OM jag vaknar innan klockan ringer, inte alltför tidigt. Så ska jag hoppa upp då! Kan ju faktiskt bädda ner mej tillbaka sen.

Hörs i morgon! Nu måste jag sova om jag ska palla med morgondagen! Och regn? What? Jag vill inte ha regn i morgon! 4 dagar med underbart väder har vi nu haft på raken. De kan la fortsätta så?
.

Inga kommentarer: