lördag 21 juli 2012

Lördag 21e Juli - 2012.

Hej hopp!

Vaknade av att telefonen plingade till vid 7.30! Erika va vaken! Galen e hon! Sen va det ingen idé att somna om. Så jag har städat här! Och varit ute med Texas, som verkar ha ont idag. :-( han vill inte gå på benet alls. Stackarn!

Igår åkte jag och Erika ner till fiskebäck. Den rullade det in mer folk. De hade stamp där oxå, så vi gick dit. Ingen höjdare, rätt sunkigt folk. Så vi drog hem till en kompis som hade fest. F hörde av sej och skickade massa bilder på väskor till mej. Han ville köpa en väska och en plånbok till mej! Sötnosen! Kräsen som jag e så måste de va äktaskinn! (på väskor tycker jag de e viktigt för att oäkta väskor slits så fort, och går sönder.) jag valde en svart iaf! Han skickade god morgon på fejjan förut, han skulle dra till stranden! Fan va gött! När han kommer hem så ska vi boka Thailandsresan! Min familj ska inte dit längre, de la ner det. Så jag och F åker ensamna. Får se om det blir i 3 eller om det blir 4 veckor.

Idag ska jag till Liseberg med gänget! Vi ska ses vid 17, så jag kan slappa lite till. Har inte riktigt bestämt om jag ska gå och träna på gymmet, eller om jag ska hämta Rambo och ta en långpromenad med honom. Jag e ju inte värst bra på vägarna här. När solen kommer till balkongen så ska jag sätta mej där.

Ha en skön lördag! XOXO

god morgon! 

baren i fiskebäck!

här hänger vi!

strandfest!

vin, sprite och jordgubbar!
.

Inga kommentarer: