torsdag 12 juli 2012

Torsdag 12e Juli - 2012.

Heej!

Nu e jag seg med bloggandet!

Började dagen med att dega i sängen fram till 10.30 med Texas. :) Sen va det dax att gå upp! Jag körde igång med matlagning. :) Det blev en fläskpannkaka, en tacopaj och en limpa bröd! (självklart LCHF)

Nu har jag oxå städat mitt hem. Dammsugat och skurat alla golv. Det va på tiden kan man säga. Blir bara smutsigt genom att ha balkongdörren öppen dygnet runt.

Har precis hoppat i mina träningskläder och ska ta bussen till frölunda. Vi kör på F's gym idag för att ta en sväng om banken där efter träningen. Nu ska vi fixa gemensamt konto! Matkonto!

Finns inte så mycket att blogga om. Händer inte så mycket här just nu. Texas ligger antingen i sin bur eller i soffan. Han får ju inte röra sej alls. Nångång har har promenerat lite. Men bara en meter eller så. I morgon ska vi och ta bort hans stygn.

Nej nu får jag säga hej då! Så jag hinner med bussen! Ett benpass väntar på gymmet! Och jag ska köra med F i dag oxå! Blir bästa passen då! Man har nån som står bredvid och ser till att man gör övningen rätt och hejjar på en och ser till att göra den där extra som man annars kanske inte hade gjort om man kört själv.

Hörs senare, eller vi får se. Jag har ju varit lite dålig på att komma ihåg blogga! :P

.

Inga kommentarer: