tisdag 11 september 2012

Aahhh!!

Fan jag dör! Jag e jätte varm och har balkongdörren öppen så mycket de går. Jag svettas och de går som värmevågor i min kropp! Mår illa dessutom. :-( det gör att jag inte kan somna. Hade jag haft en liten madrass hade jag bäddat ute på balkongen.

Jag tog min temp, för att kolla om jag har feber. Tyvärr så brukar jag inte känna av själv när jag har feber förutom att jag känner mej varm. Mim temp va högre än den brukar. Nästan 1 grad högre. Det kokar i mej, men feber har jag inte. Då måste man ligga på 38 och uppåt, och de gör jag inte.

Så varför är min kropp så varm?
Jag googlade.
Hög ämnesomsättningen - hög temp.
Ätit mycket protein - högre temp. Ägglossning - högre temp.
Lchf - högre temp, pga högre förbränning.
Det fanns en del alternativ. Och alla de 4 som jag nämnt kan stämma. Men hur fan ska jag göra nu då? För att somna? Jag får panik av att ligga här och koka i sängen! Ursch! Och det e inte ens varmt ute, så det borde va kyligt inne hos mej nu.

Hoppas verkligen jag inte håller på att bli sjuk nu. Det får INTE hända!
.

Inga kommentarer: