måndag 10 september 2012

Måndag 10e September - 2012.

Hej!

Vaknade vid 9, jätte trött! Varför e jag så jävla trött nu för tiden? Skit jobbigt! Tog mej iaf ut på en 3 km lång PW med Texas.

Nu har jag käkat frukost, kört igång tvätten och målat dörrarna en gång till. I morgon ska jag måla dörren för sista gången! Sen ska de upp! förhoppningsvis hinner jag slänga upp dem på onsdagsmorgon innan mitt tåg går.

Så va händer mer i dag då? Ja, gymmet va ju tänkt. Men jag har alltså noll energi! Varför vet jag inte. Jag känner mej som en urvriden trasa, och gymmet tror jag inte ger mej något alls idag. Så om det inte händer ett mirakel och jag får energi från ovan så e det lika bra att hoppa över gymmet. Får väl bli en PW till sen så jag rör lite på mej iaf.

Vid 17 ska jag träffa en gammal vän i stan över en fika. Vi har inte sets på länge. Så det ska bli kul!

Nej nu får jag sticka ner till tvättstugan igen! Jag vill ha en tvättmaskin i lägenheten, tack?! Kan ju önska mej en i julklapp av tomten? ;-)
.

Inga kommentarer: