fredag 28 september 2012

Go kväll!

Ligger i sängen och trodde jag skulle somna tidigt idag. Gick ju ändå upp vid 6 lixom. Men icke. Jag har fått en massage av Babe nu på kvällskvisten. Han har somnat redan.

Dagen har gått undan! Va hos Frankie och Nellie vid 11 efter PWn och efter ett träningspass på gymmet. Vi drack kaffe och tog sen en sväng på stan. Fick med mej det jag skulle hem, plus ett linne för festen i morgon! :-)

Va hemma vid 16 igen. Lite käk och sen soffan. Babe kom hem vid 18.30 tiden. Då slängde vi ihop lite middag. Laxburgare med räkröra! Mm! Jätte gott! Och en chokladmousse på de! En lugn fredag kväll, som hör till vanligheterna.

I morgon blir de fest. Men har tänkt börja dagen tidigt. Klockan ringer vid 8. En PW med hunden väntar, och sen har jag bokat in mej på ett activio pass vid 10 tiden. Blir gött de! Sist höll jag på att dö! Hehe

Nej fan nu svider ögonen. Natti!
.

Inga kommentarer: