söndag 9 september 2012

Ny vecka i morgon.

Ligger på soffan helt utslagen! Mätt och sket trött!

Va till gymmet förut, trodde de skulle gå hur bra som helst. Fylld av energi! Men när jag väl började lyfta tyngder så körde mjölksyran igång med en gång! Jag orkade inte lika tungt som jag brukar, och energin tog slut på första lyftet. Det betyder att jag borde ha vilat idag. Jag höll ut i 40 minuter, sen sket jag i allt. Jag hoppade in i bastun och svor! Haha! Sen gick jag hem.

Fredrik fixade middag! Grönsaker i ugn och kött! Mums! Och jag hade ju bakat en kaka som blev till efterrätt! Vi slog på en film till de! Mys söndag!

Men i morgon e det ny vecka, och jag e ledig hela veckan! Lämnar Göteborg på onsdag för några dagar. Men har en del att fixa innan jag åker.

Nej nu blir de kissa hunden, sen får de bli sängen. Natti!
.

Inga kommentarer: