onsdag 26 september 2012

Djurakuten, nybyggarna och efterlyst.

Varit en eftermiddag/kväll framför tvn. Va som sagt helt slut efter träningen. Tog mej ett varmt bad, sen fick jag i mej lite lunch. Kött med beasås! :-P sen slocknade jag på en soffan med Texas tätt intill.

När jag vaknade till liv slängde jag på mej kläder och gick ut i regnet med Texas. Vi kastade lite boll och jag hade fått grannen i huset bredvid's post. Så jag fick gå dit med de.

Sen blev de soffan igen! F kom hem och vi käkade middag. Kött och beasås igen! Men lite gurka till! Väldigt lite kollisar i dag oxå! Perfa!

F har somnat. Han e helt slut när han kommer hem. Så jag sitter ensam i soffan och har precis kollat på efterlyst. Funderar på om jag oxå ska hoppa i säng nu. Jag har sånt jävla sockersug nu! Säkert för att jag dragit ner extra mycket på kolhydraterna de här 3 dagarna som har gått. Men det e bara att bita ihop! Jag har en liten skål med valnötter på bordet om suget blir för stort. Dessutom finns det inget här hemma som överstiger 5 gram kollisar per 100 gram, förutom stevia ketchup. Och de e jag inte speciellt sugen på att klämma i mej. :-P

Nej sängen nu! In och spoona en snarkande pojkvän!
.

Inga kommentarer: