fredag 28 september 2012

Fredag 28e September - 2012.

God morgon!

Vad jag gör uppe redan? Ja jag somnade vid 22.30 igår och när klockan ringde vid 6 (för F) så vaknade jag till liv. Så nu sitter jag här med en kopp kaffe och tänkte ta mej en PW med Texas när koppen är tom.

Sen drar jag till gymmet. Så jag har det gjort för dagen oxå!

Hade vila igår. Jag vaknade och hade fortfarande träningsvärk. Fruktansvärd. Så jag hoppade över träningen. Jag tvättade och storstädade hemmet istället. Lagade lite mat och la ut lite mer saker på blocket. Det ska ut lite mer saker oxå. Men det fixar jag i helgen. Lika bra att slänga ut allt nu när jag e ledig nästa vecka, så e det lättare att ta samtal och sälja grejerna.

Ska hem till en kompis vid 11. En kopp kaffe och sen ska vi en sväng på stan. Har inte mycket pengar kvar av lönen kan jag säga. (Spara massa till Thailand) men jag har lite småsaker att köpa. Kokosfett och ett par torgvantar jag hittat på hm om de finns kvar.

Hörs under dagen!
.

Inga kommentarer: