torsdag 13 september 2012

Torsdag 13e September - 2012.

Hej hopp!

Sitter hemma hos syster med syster, systerdotter och min pappa! Han e här på middag!

Vakande vid 8.30 av att systerdotter vaknade och kom och la sej i vår säng. Vi myste med film på min iPad en stund innan det va dax för frukost. Solen skiner idag så vi tog en promenad till stan. Igår när jag och syster va på stan så hittade jag delar till mina hjärtanskålar så de va jag och köpte idag! :-)

Igår när vi va på stan och skulle käka lunch så hittade vi en lchf-rätt på meny på Harrys! Så vi smet in och tog en varsin lchf rätt! Supergott! Mm! Va oxå på sommarlagret och hittade skitfina möbler som jag vill ha! Måste bara flytta först! :-P

I morgon åker jag hem igen. Men tåget går inte förrän 14, så jag hinner mysa lite till med familjen här!

Hörs i morgon när jag sitter på tåget!

Puss å kram!
.

Inga kommentarer: