torsdag 6 september 2012

Torsdag 6e September - 2012.

Hej hopp!

Vaknade till när F gick till jobbet i morse. Jag kunde ju såklart inte somna om direkt. Så jag hämtade iPaden och myste i sängen en stund. Och jag lyckades somna om till slut. Vaknare vid 9.30. Slängde ihop en mbc och hoppade i träningskläderna. Ut med Texas! Hans första längre promenad på 10 veckor! Han va glad! Och sniffade på allt! Jag drack min kaffe medans vi promenerade. Nu ligger han trött på soffan och sover! :-)

Jag har varit nere i tvättstugan och kört igång tvätten. Och har precis fått i mej frukost. När tvätten e klar tänkte jag ta mej till gymmet. Idag blir de biceps/axlar! Skulle ha varit på ett challenge pass, men jag avbokade mej för att jag har sån träningsvärk i benen. Lika bra att låta benen vila en dag till.

Jag har tänkt köra igång med att slipa dörrarna i eftermiddag. Och sen måla den vita! Hoppas de blir bra!

Nej nu får jag fortsätta här! Sängen ska renbäddas!

.

Inga kommentarer: