måndag 10 september 2012

I badet.

Japp börjar bli en vana att blogga från badkaret! :-P

Träningen fick skit bra! Ett effektivt pass på 40 minuter! Men jag hatar gymmet vid domkyrkan. Pyttelitet och massa småpojkar som står och tjötar mer än de tränar. Men jag pluggade i gaudium i öronen och körde mitt race. Blev sjukt svettig! Och jag som inte plockat med något ombyte för jag tänkte att jag "bara" skulle köra styrka, och de brukar jag inte bli så svettig av. Ack så fel jag hade. Och jag som skulle träffa Anna efter gymmet. De fick bli en svettig fika! ;-) vi satt där i 1 1/2 timma, sen tog vi en sväng på stan. Sen åkte jag hem. Hungrig som en varg då jag inte fått i mej mer än frukost och kaffe! Jag blir så jävla lätt irriterad när jag inte käkat som jag ska. Så det va bara att slänga ihop en äggröra och rosta lowcarb bröd med makrillsfile och en med jordnötsmör! Mums! Ingen lyxmiddag alltså. :-P

F har redan bäddat ner sej. Jag e ju som sagt ledig fram till på måndag, så jag kan va uppe så länge jag orkar. Dock e jag skit trött så det blir nog ute så länge till. Jag har 2 avsnitt av djurakuten att ta igen, och de gör jag i sängen på min iPad! <3

Ska bara ta mej upp ur badet först.. Haha!

I morgon väntar ett kort personalmöte med kollegorna. Och så har jag planerat in ett pass på gymmet. Annars blir det lugnt. Jo dörrarna ska ju målas igen.. Puuh! Jag gör fan mer när jag e ledig än vad jag gör på jobbet! Men härligt med att få saker gjort! Nu droppar de svett i från pannan på mej för att jag badat i varmt vatten! Va e fel på mej?! Jag svettas som en idiot nu för tiden? Har jag fått sån hög förbränning eller? E det för att jag kör tyngre på gymmet nu och får efter svettningar?! Galet de här! Förut kunde jag gå torr ifrån gymmet. De händer aldrig nu. Bra eller dåligt? Tur att jag luktar gott ändå! Annars hade de varit jävligt jobbigt!

Nej fan jag blir ju mer svett i badet! Bäst att hoppa in i en kalldusch!

Hej svejs!
.

Inga kommentarer: