fredag 14 september 2012

Fredag 14e September - 2012.

Heej!

Sitter på tåget hemåt nu! I lurarna dunkar kapten röd. Han spelar på Liseberg i kväll. Och jag kan inte riktigt bestämma mej om jag ska gå dit eller inte. Jag har ingen som vill hänga på. Fredrik gillar inte honom.. Och vännerna velar/jobbar. Jag älskar ju hans musik!

Fredrik kommer och hämtar upp mina saker/Texas på centralen när jag e framme i Göteborg. Jag ska själv ta mej till mölndal och få mina fransar förlängda! Har aldrig testat de, så det ska bli roligt att pröva. Så kanske man kan slippa sminka sej varje dag! :-P efter de drar jag antingen hem eller till Liseberg. Jag vill dit! Han e grym live ju!

Vaknade vid 9 idag. Julia ropade för att hon inte fick ut sin docka mellan spjälarna på sängen! Haha så jag gick och plockade upp henne. Lite sängmys innan frukost. Sen hjälpte jag min syster att möblera om lite innan en taxi kom och hämtade mej, och körde mej till tågstationen.

I morgon e det 25 årsfest som gäller. Fredrik (min pojkvän) och Victor ska firas! Men har tusen saker att fixa innan jag kan slappna av och dra på festen. Har hittat en klänning som inte fanns i stl.34 i Karlstad, så jag ska kolla om den finns i Göteborg. Annars får de bli en ifrån min klädkammare, de e ju inte så att jag inte äger några klänningar, tvärt om.. Men jag tröttnar så jäkla fort. Och har svårt att ha samma klänning för många gånger.

Såg nyss att en gamla kollega gått bort, Endast 26 år gammal. Vet inte vad som hänt henne. Men vet att hon inte är hemma i sverige nu eftersom hon går en utbildning utomlands. Tråkigt! :-( och självklart undrar man vad som hänt.

Hörs i kväll! Så får vi se om jag kom iväg på kapten röd eller om jag va för lat och åkte hem. Och självklart kommer en för och efter bild på fransarna! Jag ska bara komma ihåg att ta en bild före!

Puss å kram!
.

Inga kommentarer: