lördag 22 september 2012

Lördag 22e September - 2012.

Hej hej!

Sista kvällen e här! Jag ligger nerbäddad i sängen. Magen kurrar! Men jag har inget på rummet att käka och jag orkar inte går ut till köket i pyjamas! :-P

Det har varit en lugn dag idag. Tvättat lite, ätit massa mat, tagit en promenad och spelat Fia med knuff! ;-)

Jag ligger och kollar på avatar som går på TV4. Lär somna tidigt i dag! Trött tjej här!

I morgon jobbar jag 10 timmar, fram till 17. Sen e det dax för mej att lämna detta place:et! Halleluja va skönt de ska bli att komma hem till sitt! Jag e sjukt glad över att jag valt första veckan, nu kan jag pusta ut och ha de gött i 2 veckor hemma utan jobb!

Kudden kallar! Hörs i morgon! Om jag får tid över vill säga! Efter klockan 17 e jag fullt upptagen med att pussa på pojkvännen! Och gosa med Texas! Har varit ifrån den nu i världens längsta vecka! Mina 2 hjärtan! <3
.

Inga kommentarer: